Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2775Ключові слова:
професійна спрямованість, професійне самовизначення, профільне навчання, профільна школа, профорієнтаційна роботаАнотація
Бондаренко О. В. Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи.
У статті висвітлено зміст професійної спрямованості старшокласників, розглянуто форми й методи її формування. На основі теоретичного узагальнення й вивчення практичного стану проблеми, автором виявлено чинники, що впливають на результативність профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Бондаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 129-132. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2775