Організація профорієнтаційної роботи в системі «школа – ВНЗ»
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2898Ключові слова:
професійна орієнтація, профорієнтаційна робота, професійне самовизначення, вибір професії, система профорієнтації, форми та методи профорієнтаційної роботиАнотація
Бондаренко О. В. Організація профорієнтаційної роботи в системі «школа – ВНЗ».
У статті висвітлено основні аспекти організації профорієнтаційної роботи в системі «школа – ВНЗ». Автором розкрито зміст, методи та форми профорієнтаційної роботи, здійснено аналіз чинників, які впливають на профільний, а згодом і професійний вибір старшокласників.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Бондаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація профорієнтаційної роботи в системі «школа – ВНЗ». (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 188-193. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2898