Структурування доповненої реальності інформації на сайті stemua.science

Автор(и)

  • Віктор Шаповалов National Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine” , Национальный центр «Малая академия наук Украины» , Національний центр «Мала академія наук України»
  • Артем Атамась National Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine” , Национальный центр «Малая академия наук Украины» , Національний центр «Мала академія наук України»
  • Жанна Білик National Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine” , Национальный центр «Малая академия наук Украины» , Національний центр «Мала академія наук України»
  • Євгеній Шаповалов National Center “Junior Academy of Sciences of Ukraine” , Национальный центр «Малая академия наук Украины» , Національний центр «Мала академія наук України»
  • Олександр Учитель Kryvyi Rih Metallurgical Institute of the National Metallurgical Academy of Ukraine , Криворожский металлургический институт Национальной металлургической академии Украины , Криворізький металургійний інститут Національної металургійної академії України

DOI:

https://doi.org/10.31812/pedag.v51i0.3660

Ключові слова:

доповнена реальність, систематизація, методичні матеріали, STEM-підхід освіти, steamua.science

Анотація

Шаповалов В.В., Атамась А.І., Білик Ж.І., Шаповалов Є.В., Учитель О.Д. Структурування доповненої реальності інформації на сайті stemua.science.

Продемонстровано, що одна з умов успішної наукової роботи та педагогічна робота - це обмін методичними матеріалами, в тому числі з використанням доповненої реальності. Ми пропонуємо класифікувати підходи розміщення методичних матеріалів на закритих, відкритих та сучасних відкритих типів. Однією з важливих переваг закритого типу є висока якість методичного матеріалу, але він обмежений кількістю матеріалів та відсутністю можливостей для обміну, які є проблемами, а в українській мові немає відкритих ресурсів. Мета цієї статті - проаналізувати підходи систематизації методичного матеріалу з використанням доповненої реальності та рекомендувати використовувати STEMUA для їх систематизації. Показано, що STEMUA дозволяє вчителям розробляти методичний матеріал та розміщувати його на цій платформі. Платформа автоматично організовує методичний матеріал у базі даних. Отже, платформа задовольняє методичність потреби українських викладачів для матеріалу з використанням доповненої реальності у навчанні. Вчителям та методистам рекомендується надати розробки та методичні матеріали з використанням доповненої реальності та додати їх до бази даних платформи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Chernetskyi, I. S., Atamas, A. I., Shapovalov, Ye. B., Shapovalov, V. B.: Vykorystannia ontolohii pidboru pry provedenni naukovykh robit (Using of selection ontologies for scientific work). Naukovi zapysky Maloi akademii nauk Ukrainy, Seriia: Pedahohichni nauky. 7, 28–36 (2016).

Chernetskyi, I. S., Pashchenko, Ye. Yu., Atamas, A. I., Shapovalov, Ye. B.: Vykorystannia informatsiinykh instrumentiv dlia strukturyzatsii ta vizualizatsii naukovykh znan pry provedenni poperednoho doslidzhennia (The use of information tools for structuring and visualizing scientific knowledge). Naukovi zapysky Maloi akademii nauk Ukrainy, Seriia: Pedahohichni nauky. 7, 20–28 (2016).

Dopovnena realnist, abo AR-tekhnolohii (Augmented Reality, or AR-technology). The Future. http://thefuture.news/lessons/ua/ar (2018). Accessed 31 Jan 2018.

Mala akademiia nauk Ukrainy: Virtualnyi STEM-tsentr Maloi akademii nauk Ukrainy (Virtual STEM-Center of the Junior Academy of Sciences of Ukraine). http://stemua.science (2018). Accessed 27 Jan 2018.

Modlo, E. O., Echkalo, Yu. V., Semerikov, S. O., Tkachuk, V. V.: Vykorystannia tekhnolohii dopovnenoi realnosti u mobilno oriientovanomu seredovyshchi navchannia VNZ (Using technology of augmented reality in a mobile-based learning environment of the higher educational institution). Naukovi zapysky, Seriia: Problemy metodyky fizyko-matematychnoi i tekhnolohichnoi osvity. 11 (1), 93–100 (2017).

Mosunova, O. G., Rybinskaia, E. A.: Vliianie sredstv vizualizatcii na effektivnost obrazovatelnogo protcessa (Effect of vizualization on the effectiveness of training). In: Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference on New information technologies in education, Rossiiskii gosudarstvennyi professionalno-pedagogicheskii universitet, Ekaterinburg, 11–14 March 2014, pp. 178–182 (2014).

Shapovalov, V. B., Shapovalov, Ye. B., Atamas, A. I., Bilyk, Zh. I.: Informatsiini ontolohichni instrumenty dlia zabezpechennia doslidnytskoho pidkhodu v STEM-navchanni (Information ontological tools to provide a research approach in STEM-education). In: Proccedings of the 10th International Scientific and Practical Conference on Gifted children — the intellectual potential of the state, Chornomorsk, 3–10 July 2017, pp. 366–371 (2017).

Strizhak, A. E., Trofimchuk, A. N., Tcurika, L. Iu.: Transdistciplinarnye ontologii — informatcionnaia platforma provedeniia ekologicheskikh ekspertiz (Transdisciplinary Ontologies — Information Platform for Organizing Environmental Expertise). Ekolohichna bezpeka ta pryrodokorystuvannia. 16, 128–137 (2014).

Stryzhak, O. Ie.: Znannia-oriientovni instrumenty pidtrymky diialnosti eksperta (Knowledge-oriented tools for supporting the expert activities). Ekolohichna bezpeka ta pryrodokorystuvannia. 13, 114–134 (2013).

Завантаження

Опубліковано

13-12-2018

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають