Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання

Автор(и)

  • Н. О. Чувасова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4606

Ключові слова:

емоційний інтелект, поетапне формування, компетентний склад емоційного інтелекту, діалогічне навчання

Анотація

В статті розкрита необхідність формування емоційного інтелекту майбутніх вчителів у вищому навчальному закладі та розглядаються шляхи та методи рішення проблеми формування емоційного інтелекту засобами діалогічного навчання у процесі вивчення біології.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. О. Чувасова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 405-413. https://doi.org/10.31812/educdim.4606

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають