Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4606Ключові слова:
емоційний інтелект, поетапне формування, компетентний склад емоційного інтелекту, діалогічне навчанняАнотація
В статті розкрита необхідність формування емоційного інтелекту майбутніх вчителів у вищому навчальному закладі та розглядаються шляхи та методи рішення проблеми формування емоційного інтелекту засобами діалогічного навчання у процесі вивчення біології.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. О. Чувасова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 405-413. https://doi.org/10.31812/educdim.4606