ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4658Ключові слова:
особистісно-оріентований підхід, педагогічна компетентність, форми навчанняАнотація
У статті розкривається питання особистісно-орієнтованого підходу до перепідготовки вчителів іноземної мови. Доведено, що застосування моделі реалізації особистісно-орієнтованого підходу є високоефективним, оскіїьки спонукає до розуміння необхідності самостійно здобувати знання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Г. Б. Штельмах

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 136-140. https://doi.org/10.31812/educdim.4658