ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ

Автор(и)

  • Г. Б. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4658

Ключові слова:

особистісно-оріентований підхід, педагогічна компетентність, форми навчання

Анотація

У статті розкривається питання особистісно-орієнтованого підходу до перепідготовки вчителів іноземної мови. Доведено, що застосування моделі реалізації особистісно-орієнтованого підходу є високоефективним, оскіїьки спонукає до розуміння необхідності самостійно здобувати знання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Г. Б. Штельмах, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ПІД ЧАС ПЕРЕПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 136-140. https://doi.org/10.31812/educdim.4658

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають