ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • С.М. Щербина ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5135

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування активної професійної позиції майбутніх педагогів засобами використання принципу рольової пґ/и пективи та задачного підходу при викладанні педагогічних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references

Завантаження

Опубліковано

26-06-2003

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ТА ПРИНЦИП РОЛЬОВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ ОСНОВА АКТИВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 45-49. https://doi.org/10.31812/educdim.5135

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають