КОНЦЕПЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5182Анотація
The article investigates the problem of combining didactic theories with the concept of effective teaching. It has been shown that this combination contributes a lot to both quality of education and raising the scientific lives of theoretical and teaching manuals.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references
Завантаження
Опубліковано
26-06-2003
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 O.V. Buhriy

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
КОНЦЕПЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 5, 287-296. https://doi.org/10.31812/educdim.5182