ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS 'KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING

Автор(и)

  • І.В. Лов'янова ,
  • А.В. Шамне ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5485

Анотація

Account of the age psychological particularities of the development schoolboys at period of early adolescence and particularities component composition to educational activity pupils in their senior year with standpoint of the organizations of the checking the knowledge in condition larval-oriented education on example of the test tasks are analyzed in article.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

05-09-2004

Номер

Розділ

Теорія і практика полікультурної освіти в умовах сучасної школи

Як цитувати

ПСИХОЛОГО-ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕСТОВОЇ ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ УЧНІВ В УМОВАХ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯPSYCHOLOGICAL AND DIDACTIC FEATURES TEST TEST OF STUDENTS ’KNOWLEDGE IN CONDITIONS PERSONALITY-ORIENTED LEARNING. (2004). Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 374-379. https://doi.org/10.31812/educdim.5485

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають