ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ

Автор(и)

  • Н.І. Білоконна ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6501

Анотація

The article deals with the problem of forming some skills in using textbook by junior schoolchildren. Some didactic conditions which favour the increase in efficiency of using textbook by junior schoolchildren are determined here.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. - 637 с.

Паламарчук В.Ф. Як виховати інтелектуала? - К.: Освіта, 1999. - 212 с.

СавченкоО.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Генеза, 1999. - 362 с.

Янченко О. Формування у молодших школярів уміння працювати з позатекстовими компонентами підручника // Поч. школа. - 2005. - № 7. - С. 10-14.

Завантаження

Опубліковано

29-12-2007

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 311-316. https://doi.org/10.31812/educdim.6501

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають