Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 16 № 2 (2006): Мистецько-педагогічна освіта (теорія, методи, технології) - 2006. Ч. 2
Том 16 № 2 (2006): Мистецько-педагогічна освіта (теорія, методи, технології) - 2006. Ч. 2
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v16
Опубліковано:
12-12-2006
Весь випуск
Доступ за передплатою
PDF (англійська)
Титульний аркуш
1
PDF
Анотація
2
PDF
КЕРІВНИЦТВО УЧНІВСЬКИМ МУЗИЧНИМ КОЛЕКТИВОМ У КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
Л.І. Паньків
3-9
PDF
ПРОБЛЕМИ ПОШУКУ БАРОКОВОГО ОБРАЗУ У СЛОБОЖАНСЬКОМУ ІКОНОПИСІ
Т.В. Паньок
9-15
PDF
AKТИВІЗАЦІЯ УЯВИ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН
E.P. Pecherska, Z.M. Koguhar
15-25
PDF
РОЗВИВАЮЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Р.О. Пильнік
25-34
PDF
ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ГРАФІЧНИХ ^МП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ ПРИ ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІА.ІІСТТВ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ФАХУ В ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
A.I. Пікущий
35-40
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ФАХОВОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ ЕСТЕТИКИ
Д.А. Пляко
40-47
PDF
СПЕЦИФІКА ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ОРКЕСТРОВОМУ КЛАСІ
T.M. Пляченко
47-58
PDF
ЗВ’ЯЗОК УКРАЇНСЬКОГО ДЕКОРАТИВНОГО ОРНАМЕНТУ З НАРОДНИМИ ВІРУВАННЯМИ ТА УЯВЛЕННЯМИ
O.A. Половна-Васильєва
58-65
PDF
ПРОБЛЕМИ РОЗВИВАЮЧОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ХУДОЖНІМ ОБРАЗОМ МУЗИЧНОГО ТВОРУ
T.B. Пономаренко
65-70
PDF
ТВОРЧА СПРЯМОВАНІСТЬ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНИХ ОРІЄНТАЦІЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПОЗАНАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
O.M. Пономарьова
71-80
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗО ТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В УМОВАХ СТУПЕНЕВОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ)
O.I. Попик
81-91
PDF
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ДИЗАЙНЕРА ЯК КОМПОНЕНТА ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ОСВІТИ
I.I. Попова
91-97
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ У ФОРМУВАННІ ДІЯЛЬНОСТІ ФАХІВЦЯ-ПЕДАГОГА З ДИСЦИПЛІН ДИЗАЙНЕРСЬКОГО СПРЯМУВАННЯ
М.Д. Пригодів
97-101
PDF
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА МОРАЛЬНО-ЕСТЕТИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА
Л.M. Ракітянська
101-107
PDF
СТАНОВЛЕНИЯ СУБ’ЄКТНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА
A.M. Растрнгіна, С.П. Дьомін
107-112
PDF
КАТЕГОРІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ПЕРЕДУМОВА КЛАСИФІКАЦІЇ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
T.Й. Рейзенкінд
113-133
PDF
ІНТЕРПРЕТАЦІЯ НАРОДНО-ТАНЦЮВАЛЬНИХ МЕЛОДІЙ В ТВОРЧОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ КОМПОЗИТОРІВ
Т.П. Решетнікова, T.Д. Фурдак
133-140
PDF
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Л.O. Савченко, Ю.О. Зенькович
141-146
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
В.M. Семеняк
147-155
PDF
ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ СМАКІВ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ
В.M. Сергєєва
155-163
PDF
ДИДАКТИЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ В ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТIB
T.M. Сердотецька
164-173
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІЗНАННЯ СУТНОСТІ I СПЕЦИФІКИ МУЗИКИ У НАУКОВІЙ ТВОРЧОСТІ Б. АСАФ’ЄВА
Л.O. Смирнова, T.M. Козіна
173-181
PDF
ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХУДОЖНІХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ОСНОВІ ІНТЕГРАЦІЇ МИСТЕЦЬКИХ ЗНАНЬ
О.В. Соколова
182-188
PDF
УКРАЇНСЬКИЙ НАРОДНИЙ ОДЯГ: ФУНКЦІЇ ТА СИМВОЛІКА
T.П. Стефанюк
189-193
PDF
ПРОФЕСІЙНА ЗДАТНІСТЬ ЯК УМОВА ХУДОЖНЬО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА
О.В. Ткачук
193-200
PDF
ДО ПИТАННЯ ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ МИСТЕЦТВА НОВІТНЬОГО ЧАСУ: ХАРАКТЕРИСТИКА ДЕЯКИХ ПОНЯТЬ І ТЕРМІНІВ
I.M. Удріс
200-208
PDF
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЯК ПРОВІДНА СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Н.C. Удріс
209-221
PDF
ПСИХОЛОГІЧНА ПРИРОДА ЕСТЕТИЧНОЇ ПОТРЕБИ ОСОБИСТОСТІ
Л.М. Філатова
222-228
PDF
МЕТОДИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
Н.І. Цюлюпа
228-234
PDF
ІНТЕГРАЦІЙНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Н.М. Чернуха
234-243
PDF
ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ ЯК ФАКТОР АКТИВІЗАЦІЇ КРЕАТИВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ
О.Ч. Чирва
243-251
PDF
ОСВОЄННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
O.A. Шахлієвич
251-261
PDF
СВІТ ЖИТТЄВОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
I.В. Шевченко
261-267
PDF
АМАТОРСЬКИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ КОЛЕКТИВ - ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
I.Л. Шевченко
267-276
PDF
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ
Ши Цзюнь-бо
276-281
PDF
РОЗВИТOK ТВОРЧИХ ОСОБИСТОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Н.В. Шиловцева, С.В. Іноземцева, Н.В. Чен
282-286
PDF
ХУДОЖНІЙ ДОСВІД ЯК ЦІЛІСНИЙ ШЛЯХ ОСЯГНЕННЯ ІСТИНИ
O.I. Шрамко
286-296
PDF
ЗНАЧЕННЯ ДОПОМІЖНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА ТЕХНІК АКВАРЕЛЬНОГО ЖИВОПИСУ ПРИ ВИКОНАННІ СТУДЕНТАМИ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА АКАДЕМІЧНИХ ТА САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТТЯХ
Л.A. Щербакова
296-304
PDF
ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК ІДЕЙНОГО ЗАДУМУ В КОМПОЗИЦІЇ ТА ЕТАПИ ТВОРЧОГО ПРОЦЕСУ
В.Г. Щербина
304-316
PDF
МЕТОДОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В УМОВАХ ГУМАНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
О.П. Щоколова
316-323
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСТАВОК ЯК ВИД НАУКОВО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІX ХУДОЖНИКІВ-ПЕДАГОГІВ
O.C. Юрченко
324-330
PDF
ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ ЧИТАННЯ НОТ З АРКУША
O.M. Ярошенко
330-336
PDF
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОГО УТВОРЕННЯ (ПРОБЛЕМИ І ДОСВІД)
Н.І. Резніченко
336-345
PDF
СИМВОЛІЧНІ ОСНОВИ МУЗИЧНОГО СТИЛЮ
О.В. Снопкова
346-355
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЇ ЗОБРАЖЕННЯ ФІГУРИ ЛЮДИНИ У СВІТОВІЙ ЖИВОПИСУ
О.Ю. Щербаков
356-362
PDF
ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ ПРОГРАМНИХ ЗАВДАНЬ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ”
В.В. Томашевський
363-368
PDF
Зміст
369-372
PDF
Вихідні дані
373
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації