Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи

Автор(и)

  • Ольга Бондаренко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2775

Ключові слова:

професійна спрямованість, професійне самовизначення, профільне навчання, профільна школа, профорієнтаційна робота

Анотація

Бондаренко О. В. Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи.

У статті висвітлено зміст професійної спрямованості старшокласників, розглянуто форми й методи її формування. На основі теоретичного узагальнення й вивчення практичного стану проблеми, автором виявлено чинники, що впливають на результативність профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Зміст, форми і методи профорієнтаційної роботи в умовах профільної школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 129-132. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2775

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають