Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4590Ключові слова:
інтелект, емоції, гармонізація, навчальний процесАнотація
У статті обґрунтовується необхідність гармонізації інтелектуального і емоційного факторів як засобу підвищення результативності навчального процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. Г. Максименко, Т. Л. Шепеленко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 323-327. https://doi.org/10.31812/educdim.4590