Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання

Автор(и)

  • І. Г. Максименко , Kryvyi Rih Technical University , , Криворізький технічний університет
  • Т. Л. Шепеленко , Kryvyi Rih Economic Institute , , Криворізький економічний інститут

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4590

Ключові слова:

інтелект, емоції, гармонізація, навчальний процес

Анотація

У статті обґрунтовується необхідність гармонізації інтелектуального і емоційного факторів як засобу підвищення результативності навчального процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор І. Г. Максименко, афіліація , Kryvyi Rih Technical University, , Криворізький технічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

  • автор Т. Л. Шепеленко, афіліація , Kryvyi Rih Economic Institute, , Криворізький економічний інститут

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 323-327. https://doi.org/10.31812/educdim.4590

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають