МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • I.O. Пальшкова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5222

Анотація

Обґрунтовується необхідність дослідження професійно-педагогічної діяльності в умовах оновлення суспільства та реформування освіти. Розгляд аються методологічні засади аналізу професійно-педагогічної діяльності. Значне місце в змісті професійно-педагогічної діяльності відводиться творчості. Головним підходом у дослідженні визнано діяльнісний підхід. Подано перспективи подальших досліджень.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references.

Завантаження

Опубліковано

25-12-2003

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи

Як цитувати

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 82-83. https://doi.org/10.31812/educdim.5222

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають