МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5222Анотація
Обґрунтовується необхідність дослідження професійно-педагогічної діяльності в умовах оновлення суспільства та реформування освіти. Розгляд аються методологічні засади аналізу професійно-педагогічної діяльності. Значне місце в змісті професійно-педагогічної діяльності відводиться творчості. Головним підходом у дослідженні визнано діяльнісний підхід. Подано перспективи подальших досліджень.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references.
Завантаження
Опубліковано
25-12-2003
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтоване навчання в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 I.O. Palshkova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО- ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 82-83. https://doi.org/10.31812/educdim.5222