Я-КОНЦЕПЦІЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДОСВІДУ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5257Анотація
No abstract.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Амонашвили 111. А., Загвязинский В. И. Паритеты, приоритеты и акценты в теории и практике образования //Педагогика. - 2000. - № 2. - С. 11-16.
Бернс Р. Развитие Я-шнцепции и воспитания / Общ. ред. В. Я. Пилиповского. — Прогресс, 1986. - 421 с.
Бех I. Д. Від волі до особистості. - К.: Україна - Віта, 1995. - 202 с.
Костюк Г. С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток особистості. - К.: Рад. шк., 1989. - 608 с.
Проскура О. В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками. - К.: Освіта, 1998. - 199 с.
Завантаження
Опубліковано
25-12-2003
Номер
Розділ
Технології особистісно орієнтованого навчання у практиці загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2003 Z.M. Miroshnyk

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Я-КОНЦЕПЦІЯ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЯК ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ДОСВІДУ. (2003). Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 139-140. https://doi.org/10.31812/educdim.5257