МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5533Анотація
The article deals with the various problems and aspects of communicational culture formftijn in dialog training studying situation of professional oriention.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Кондрашова Л.В., Вієвська М.Г., Савченко Л.О. Імітаційне-ігрове навчання у вищій ш колі.- Кривий Ріг, 2001.- 194 с.
Морозов В.В. Зміст сформованості готовності студентів педвузів до діалогічного навчання//3бірник наукових праць.
Педагогіка вищої та середньої школи.- Кривий Ріг. - С.166-176.
Завантаження
Опубліковано
24-05-2022
Номер
Розділ
Проблеми модернізації освіти в практиці вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 V.V. Morozov, L.O. Savchenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВОГО НАВЧАННЯ ЯК ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 200-205. https://doi.org/10.31812/educdim.5533