ТЕХНОЛОГІЧНІ СЕНТАЦІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ ТА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • Ю.В. Рева Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6048

Анотація

У статті розкриті технологічні сентації вирішення проблеми дисципліни та оцінювання учнів як фактор підвищення якості освітнього процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Гильбух В.В. Психолого-педагогические основи индивндуального подхода к слабоуспевающим ученикам: Пособие для учителей классов вьіравнивания / В.В. Гильбух. - Киев, 1985.

Глассер У. Школа без неудачников / Уильям Глассер. - М., 1991.

Инновационньїе методи обучения в гражданском образовании. - Минск: Медисонт, 1999.

Зинченко С.Н. Почему детям бьівает трудно учиться / С.Н. Зинченко. - Киев: Радянська школа, 1990.

Локалова Н.П. Как помочь слабоуспевающему школьнику / Н.П. Локалова. - М., 1995.

Славина Л.С. Индивидуальньїй подход к неуспеваюшим и недисциплинированньїм учащимся / Л.С. Славина. — М., 1961.

Завантаження

Опубліковано

10-02-2009

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

ТЕХНОЛОГІЧНІ СЕНТАЦІЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ДИСЦИПЛІНИ ТА ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. (2009). Педагогіка вищої та середньої школи, 24, 272-282. https://doi.org/10.31812/educdim.6048

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>