МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ І її ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6506Анотація
The paper deaals witv the grounding of the structural pattern of modern teacher personality as well as the conditious of its successful realisation in higher school educational process.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Краевский В.В. Общие основы педагогики. - М., 2003.
Солодова Г. Профессиональное самоопределение студентов в контексте изменяющегося социума // Педагогика, 2007. - № 4.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2007
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2007 L.V. Kondrashova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ І її ФОРМУВАННЯ В УМОВАХ ВИЩОЇ ШКОЛИ. (2007). Педагогіка вищої та середньої школи, 19, 333-314. https://doi.org/10.31812/educdim.6506