ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6744Анотація
The individual tasks as a method of forming creative abilities of future mathematics teachers are being considenred in the article.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
Кирсанов А.А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема / А.А.Кирсанов. - Казань, 1982 г. - 124 с.
Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы / Е.А.Климов. - Изд-во Казанского ун-та, 1969. - 274 с.
Петровский А.В. Вопросы истории и теории психологии. Избранные труды / А.В. Петровский. - М.: Педагогика, 1984. - 272 с.
Завантаження
Опубліковано
01-09-2008
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2008 V.V. Ivanova

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 481-486. https://doi.org/10.31812/educdim.6744