ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Автор(и)

  • В.В. Іванова ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6744

Анотація

The individual tasks as a method of forming creative abilities of future mathematics teachers are being considenred in the article.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

Кирсанов А.А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема / А.А.Кирсанов. - Казань, 1982 г. - 124 с.

Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности в зависимости от типологических свойств нервной системы / Е.А.Климов. - Изд-во Казанского ун-та, 1969. - 274 с.

Петровский А.В. Вопросы истории и теории психологии. Избранные труды / А.В. Петровский. - М.: Педагогика, 1984. - 272 с.

Завантаження

Опубліковано

01-09-2008

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. (2008). Педагогіка вищої та середньої школи, 21, 481-486. https://doi.org/10.31812/educdim.6744

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають