Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї

Автор(и)

  • Анастасiя Юрiївна Цикалюк Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3908

Ключові слова:

самовиховання, самопiзнання, саморегуляцiя, особистiснi змiни, самоповага

Анотація

Анотацiя. У статтi представлено теоретичний аналiз проблеми
самовиховання особистостi як психологiчного феномену. Визначено
поняттєво-категорiальний апарат та розкрито деякi сутнiснi
особливостi процесу самовиховання. Виявлено структуру та динамiку
процесу самовиховання в контекстi категорiї самосвiдомостi.
Пiдкреслюється роль самопiзнання, саморегуляцiї, самоставлення
та самоповаги у напрямку позитивних трансформацiй особистостi.
Встановлено, що процеси самовиховання i саморегуляцiї являють
собою свiдому практичну дiяльнiсть, спрямовану на бiльш повну
реалiзацiю людиною себе як особистостi. Окреслено перспективи
подальших дослiджень.

Metrics

PDF views
245
Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Abstract views: 117 / PDF downloads: 245

Біографія автора

Анастасiя Юрiївна Цикалюк, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студент факультету іноземних мов

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Цикалюк, А. Ю. (2020). Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 82–90. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3908

Номер

Розділ

Розділ II