Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї

Автор(и)

  • Анастасiя Юрiївна Цикалюк , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3908

Ключові слова:

самовиховання, самопiзнання, саморегуляцiя, особистiснi змiни, самоповага

Анотація

Анотацiя. У статтi представлено теоретичний аналiз проблеми
самовиховання особистостi як психологiчного феномену. Визначено
поняттєво-категорiальний апарат та розкрито деякi сутнiснi
особливостi процесу самовиховання. Виявлено структуру та динамiку
процесу самовиховання в контекстi категорiї самосвiдомостi.
Пiдкреслюється роль самопiзнання, саморегуляцiї, самоставлення
та самоповаги у напрямку позитивних трансформацiй особистостi.
Встановлено, що процеси самовиховання i саморегуляцiї являють
собою свiдому практичну дiяльнiсть, спрямовану на бiльш повну
реалiзацiю людиною себе як особистостi. Окреслено перспективи
подальших дослiджень.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Анастасiя Юрiївна Цикалюк, афіліація , , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    студент факультету іноземних мов

Завантаження

Опубліковано

2020-04-22

Номер

Розділ

Розділ II

Як цитувати

Теоретичнi основи дослiдження проблеми самовиховання особистостi в психологiї. (2020). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 82-90. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3908