Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3911Ключові слова:
компетентнiсть, педагогiчна компетентнiсть, професiйно-педагогiчна компетентнiсть, комунiкативна компетентнiсть, функцiонально-структурнi компонентиАнотація
Анотацiя. У статтi здiйснений аналiз теоретичних засад проблеми
комунiкативної компетентностi як iнтегративного утворення
особистостi майбутнього вчителя. Представлено варiативнiсть
визначення поняття «комунiкативна компетентнiсть». Розглянуто
рiзнi пiдходи науковцiв до розкриття сутностi i змiсту означеного
феномену. Визначено основнi структурно-функцiональнi компоненти
комунiкативної компетентностi (гностичний, мотивацiйно-цiннiсний,
операцiйно-дiяльнiсний, рефлексивний, особистiсний, емоцiйновольовий) та подано їх змiстовну характеристику. За результатами
теоретичного аналiзу означено комунiкативну компетентнiсть
як систему внутрiшнiх резервiв особистостi, необхiдних для
комунiкативної дiї в мiжособистiснiй взаємодiї.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 110
/ PDF downloads: 86
Downloads
Опубліковано
2020-04-22
Як цитувати
Соколовська, О. С. (2020). Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 110–118. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3911
Номер
Розділ
Розділ III