Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя

Автор(и)

  • Олександра Сергiївна Соколовська Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3911

Ключові слова:

компетентнiсть, педагогiчна компетентнiсть, професiйно-педагогiчна компетентнiсть, комунiкативна компетентнiсть, функцiонально-структурнi компоненти

Анотація

Анотацiя. У статтi здiйснений аналiз теоретичних засад проблеми
комунiкативної компетентностi як iнтегративного утворення
особистостi майбутнього вчителя. Представлено варiативнiсть
визначення поняття «комунiкативна компетентнiсть». Розглянуто
рiзнi пiдходи науковцiв до розкриття сутностi i змiсту означеного
феномену. Визначено основнi структурно-функцiональнi компоненти
комунiкативної компетентностi (гностичний, мотивацiйно-цiннiсний,
операцiйно-дiяльнiсний, рефлексивний, особистiсний, емоцiйновольовий) та подано їх змiстовну характеристику. За результатами
теоретичного аналiзу означено комунiкативну компетентнiсть
як систему внутрiшнiх резервiв особистостi, необхiдних для
комунiкативної дiї в мiжособистiснiй взаємодiї.

Metrics

PDF views
98
Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20266.0
|
Abstract views: 121 / PDF downloads: 98

Біографія автора

Олександра Сергiївна Соколовська, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

студент факультету дошкiльної та технологiчної освiти

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Соколовська, О. С. (2020). Сутнiсть i змiстовна характеристика структурно-функцiональних компонентiв комунiкативної компетентностi вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 110–118. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3911

Номер

Розділ

Розділ III