Медiаторство як засiб вирiшення конфлiктiв у студентському середовищi
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3924Ключові слова:
конфлiкт, педагогiчний експеримент, медiацiя, процедура медiаторства, примирення, вирiшення конфлiкту, студентське середовищеАнотація
Анотацiя. Стаття присвячена дослiдженню такої соцiальної категорiї,
як медiаторство. Доведена актуальнiсть упровадження такої процедури
у студентському середовищi, оскiльки об’єднання рiзних особистостей
може стати пiдгрунтям для розвитку конфлiктiв. Описано результати
психолого-педагогiчного експерименту у двох вiкових групах: студентiв
першого курсу рiзних вищих навчальних закладiв. Показано, що
частiше, в залежностi вiд вiкової групи, студенти обирають стратегiю
поведiнки у вирiшеннi конфлiктної ситуацiї у якостi суперництва
та спiвробiтництва, а бiльш старша вiкова група ще й компромiс.
Обгрунтовано, що медiаторство найбiльш ефективне для вирiшення
конфлiктiв у студентському середовищi.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 109
/ PDF downloads: 90