Медiаторство як засiб вирiшення конфлiктiв у студентському середовищi

Автор(и)

  • Ганна Миколаївна Устiнова-Бойченко Криворiзький факультет Нацiонального унiверситету «Одеська юридична академiя»

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3924

Ключові слова:

конфлiкт, педагогiчний експеримент, медiацiя, процедура медiаторства, примирення, вирiшення конфлiкту, студентське середовище

Анотація

Анотацiя. Стаття присвячена дослiдженню такої соцiальної категорiї,
як медiаторство. Доведена актуальнiсть упровадження такої процедури
у студентському середовищi, оскiльки об’єднання рiзних особистостей
може стати пiдгрунтям для розвитку конфлiктiв. Описано результати
психолого-педагогiчного експерименту у двох вiкових групах: студентiв
першого курсу рiзних вищих навчальних закладiв. Показано, що
частiше, в залежностi вiд вiкової групи, студенти обирають стратегiю
поведiнки у вирiшеннi конфлiктної ситуацiї у якостi суперництва
та спiвробiтництва, а бiльш старша вiкова група ще й компромiс.
Обгрунтовано, що медiаторство найбiльш ефективне для вирiшення
конфлiктiв у студентському середовищi.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 90

Біографія автора

Ганна Миколаївна Устiнова-Бойченко, Криворiзький факультет Нацiонального унiверситету «Одеська юридична академiя»

кандидат юридичних наук, доцент
завiдувач кафедри кримiнально-правових дисциплiн

Downloads

Опубліковано

2020-04-22

Як цитувати

Устiнова-Бойченко Г. М. (2020). Медiаторство як засiб вирiшення конфлiктiв у студентському середовищi. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 10, 184–193. https://doi.org/10.31812/psychology.v0i10.3924

Номер

Розділ

Розділ IV