Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень взаємодiї в системi «учень-учитель»

Автор(и)

  • Світлана Дрібас Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Єлизавета Лаговська Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5738

Ключові слова:

взаємодія, дистанційне навчання, пандемія, iнформацiйна компетентнiсть, учень, учитель

Анотація

У статтi розкрито проблему рiвня учнiвсько-вчительської
взаємодiї у процесi тимчасового переходу шкiл на формат
дистанцiйного навчання. Звернено увагу на рiзну оцiнку якостi
комунiкацiї з боку освiтян i школярiв. Наведено результати
емпiричного дослiдження, що показали рiзновекторнiсть в оцiнцi
доречностi дистанцiйного формату навчання в межах освiтнього
процесу в сучасних школах. Представлено перелiк недолiкiв i переваг
дистанцiйного формату навчання. Уточнено ступiнь зв’язку мiж
кризовими явищами та загальним психологiчним станом молодi.
Проаналiзовано актуальнi дослiдження з проблеми дистанцiйного
навчання. Окреслено перспективи подальших наукових розвiдок щодо
рiвня взаємодiї в системi «викладач-студент»

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 132 / PDF downloads: 85

Біографії авторів

Світлана Дрібас, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат психологiчних наук,
старший викладач кафедри загальної та вiкової психологiї



Єлизавета Лаговська, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

фiзико-математичний факультет
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

Downloads

Опубліковано

2022-05-26

Як цитувати

Дрібас, С. ., & Лаговська, Є. (2022). Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень взаємодiї в системi «учень-учитель». Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 53–62. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5738

Номер

Розділ

Розділ IV