Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнакiв
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5742Ключові слова:
пандемiя, СOVID-19, дистанцiйна форма навчання, комунiкацiя, мiжособистiснi вiдносини, студентська група, юнаки.Анотація
У статтi висвiтлено поняття мiжособистiсних вiдносин, їх
функцiї та вплив на життєдiяльнiсть особистостi. Сформульована роль
спiлкування та його значущiсть. Розкрито проблему мiжособистiсних
вiдносин у раннiй юностi, а саме — проблему вiдносин у студентських
групах. З урахуванням складної ситуацiї сьогодення головною метою
статтi стало дослiдження впливу пандемiї COVID-19 на рiвень
мiжособистiсних вiдносин мiж студентами до введення карантинних
обмежень i пiсля. Виконано емпiричне дослiдження за допомогою
опитування серед студентiв. У статтi представлено та проаналiзовано
результати експериментальної роботи з вивчення впливу пандемiї
COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнацтва.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-26
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнакiв. (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 63-71. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5742