Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнакiв

Автор(и)

  • Світлана Дрібас Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Анастасія Римша

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5742

Ключові слова:

пандемiя, СOVID-19, дистанцiйна форма навчання, комунiкацiя, мiжособистiснi вiдносини, студентська група, юнаки.

Анотація

У статтi висвiтлено поняття мiжособистiсних вiдносин, їх
функцiї та вплив на життєдiяльнiсть особистостi. Сформульована роль
спiлкування та його значущiсть. Розкрито проблему мiжособистiсних
вiдносин у раннiй юностi, а саме — проблему вiдносин у студентських
групах. З урахуванням складної ситуацiї сьогодення головною метою
статтi стало дослiдження впливу пандемiї COVID-19 на рiвень
мiжособистiсних вiдносин мiж студентами до введення карантинних
обмежень i пiсля. Виконано емпiричне дослiдження за допомогою
опитування серед студентiв. У статтi представлено та проаналiзовано
результати експериментальної роботи з вивчення впливу пандемiї
COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнацтва.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 82

Біографії авторів

Світлана Дрібас, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат психологiчних наук,
старший викладач кафедри загальної та вiкової психологiї


Анастасія Римша

фiзико-математичний факультет
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет


Downloads

Опубліковано

2022-05-26

Як цитувати

Дрібас, С. ., & Римша, А. (2022). Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнакiв. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 63–71. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5742

Номер

Розділ

Розділ IV