Розробка профорiєнтацiйного виховного заходу на тему «Свiт професiй в iсторичнiй ретроспективi»
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7675Ключові слова:
профорієнтація, критичне мислення, історичні епохи, професійне визначенняАнотація
У статтi представлено практичнi аспекти в роботi
з профорiєнтацiйного напряму. Висвiтленi матерiали будуть
корисними для вчителiв, що працюють зi старшокласниками. Надано
практичнi рекомендацiї щодо пояснення теми профорiєнтацiї в
розрiзi мiжпредметного зв’язку з iсторiєю та психологiєю. Окреслено
практичний аспект розвитку критичного мислення школярiв через
формат групової роботи. Надано технiки для роботи з просторовим
мисленням i навичками аналiзу iсторичних подiй. Представлено
зв’язок мiж рiзними професiями та змiною iсторичних подiй у процесi
побудови людського суспiльства. Розкрито iдею профорiєнтацiйної
роботи у форматi практичної розробки виховного заходу для учнiв
старших класiв.
Metrics
Посилання
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.