Психологiчний аспект використання технологiй iнтерактивного навчання у процесi органiзацiї проєктної дiяльностi в умовах дистанцiйної освiти

Автор(и)

  • Світлана Дрібас Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Надія Балабас Криворiзька гiмназiя № 16

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7670

Ключові слова:

технології, проєкт, проєктна діяльність, дистанційна освіта, iнтерактивнi технологiї

Анотація

У статтi розкрито особливостi використання технологiй
iнтерактивного навчання учнiв в органiзацiї проєктної дiяльностi.
Проаналiзовано роль i мiсце методу проєктiв в умовах дистанцiйної
освiти. Запропоновано приклади iнтерактивних технологiй iз
позитивного досвiду впровадження їх у проєктнiй дiяльностi.
Розкрито психологiчний змiст використання iнтерактивних технологiй
у проєктнiй дiяльностi вчителя на уроцi. Зроблено акцент на
психологiчних особливостях застосування технологiй iнтерактивного
навчання у форматi суб’єкт-суб’єктної взаємодiї вчителя й учнiв в
умовах дистанцiйного формату навчання. Окреслено плюси та мiнуси
використання iнтерактивних технологiй навчання у процесi органiзацiї
проєктної дiяльностi.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 103 / PDF downloads: 89

Біографії авторів

Світлана Дрібас, Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

кандидат психологiчних наук
старший викладач кафедри загальної та вiкової психологiї
Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

Надія Балабас, Криворiзька гiмназiя № 16

вчитель трудового навчання
Криворiзька гiмназiя № 16
Кривий Рiг

Посилання

Downloads

Опубліковано

2023-05-11

Як цитувати

Дрібас, С. ., & Балабас, Н. (2023). Психологiчний аспект використання технологiй iнтерактивного навчання у процесi органiзацiї проєктної дiяльностi в умовах дистанцiйної освiти. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 13, 111–119. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7670

Номер

Розділ

Розділ IV