Психологiчний аспект використання технологiй iнтерактивного навчання у процесi органiзацiї проєктної дiяльностi в умовах дистанцiйної освiти
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7670Ключові слова:
технології, проєкт, проєктна діяльність, дистанційна освіта, iнтерактивнi технологiїАнотація
У статтi розкрито особливостi використання технологiй
iнтерактивного навчання учнiв в органiзацiї проєктної дiяльностi.
Проаналiзовано роль i мiсце методу проєктiв в умовах дистанцiйної
освiти. Запропоновано приклади iнтерактивних технологiй iз
позитивного досвiду впровадження їх у проєктнiй дiяльностi.
Розкрито психологiчний змiст використання iнтерактивних технологiй
у проєктнiй дiяльностi вчителя на уроцi. Зроблено акцент на
психологiчних особливостях застосування технологiй iнтерактивного
навчання у форматi суб’єкт-суб’єктної взаємодiї вчителя й учнiв в
умовах дистанцiйного формату навчання. Окреслено плюси та мiнуси
використання iнтерактивних технологiй навчання у процесi органiзацiї
проєктної дiяльностi.
Metrics
Посилання
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.