Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості

Автор(и)

  • Олена Леонідівна Пінська Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3717

Ключові слова:

навчальна діяльність, пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, пізнавальна самостійність, ініціативність, допитливість, пізнавальний інтерес

Анотація

У статті обґрунтовується психологічний аспект
пізнавальної активності як риси оособистості, подана характеристика
компонентного змісту її структури (пізнавальна самостійність,
ініціативність, допитливість, пізнавальний інтерес), розкривається
сутність динамічності пізнавальної активності та рівні її прояву. Робиться
спроба створення цілісної психологічної моделі феномену пізнавальної
активності як особистісної риси. Акцентовано увагу на виявленні
оптимальних умов формування пізнавальної активності як суб’єктивної
властивості особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Леонідівна Пінська, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Завантаження

Опубліковано

2019-12-12

Номер

Розділ

Розділ I

Як цитувати

Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості. (2019). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 47-54. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3717

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають