Відповідальність як особистісно-професійна якість майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Олена Леонідівна Пінська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7330

Ключові слова:

відповідальність, професійні функції, моральні потреби, моральна самосвідомість, самоконтроль

Анотація

У даній статті автор розглядає проблему відповідальності майбутнього вчителя як особистісно-професійну якість, здійснює теоретичний аналіз сутності цього поняття, розкриває психологічні основи відповідальності як інтегральної особистісно-професійної якості майбутнього вчителя.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 61

Біографія автора

Олена Леонідівна Пінська, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Абульханова-Славськая К. А. Стратегия жизни / К. А. Абульханова-Славськая – Москва: Мысль, 1991. – 299 с.

Ананьев Б. Г. Человек как предмет познания / Б. Г. Ананьєв. – Санкт-Петербург: Питер, 2001. – 288 с.

Анисимов С. Д. Мораль и поведение / С.Д. Анисимов – Москва: Наука, 1979. – 142 с.

Бебешкина И. Э. Структура личности (методологический анализ) / И. Э. Бебешкина. – Киев: Наук. думка, 1986. – 113 с.

Бех І. Д. Від волі до особистості / І. Д. Бех. – Київ: Україна- Віта, 1995. – 202с.

Великий тлумачний словник української мови /упорядник Т. В. Ковальова. – Харків. : Фоліо, 2005. – 767 с.

Вознюк Н. М. Етико-психологічні основи формування особистості: навч. посіб. / Н. М. Вознюк. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 195 с.

Краткий психологический словарь / Сост. Л. А. Карпенко: Под общей ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского. – Москва: Политиздат, 1985. – 431 с.

Кузьминський А. І. Післядипломна педагогічна освіта: теорія і практика / А. І Кузьминський. – Черкаси: Видавничий відділ, 2002. – 290 с. 10. Муздыбаев К. К. Психология ответственности / К. К. Муздыбаев. – Ленинград: Наука, 1983.– 240 с.

. Новий тлумачний словник української мови: у 4 т. Т.1 /Наук. ред. Л.І. Андріївський. – Київ: Вид-во «АКОНІТ», 1999.– 910 с.

Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: посібник / Л.Е. Орбан-Лембрик. – Київ: Академвидав, 2003. – 568с. (Альма-Матер).

Петровский А.В. Психология / А.В. Петровский, М.Г. Ярошевский. – Москва : Издательский центр ―Академия‖, 2001. – 512 с.

Професійна освіта: Словник: Навч. посіб. / За ред.. Н.Г.Ничкало. – Київ: Вища школа, 2000. – 380 с.

Психологічна енциклопедія / автор-упорядник А.М. Степанов. – Київ: Академвидав, 2006. – 424 с.

Рейковський Я. Экспериментальная психология эмоций / Я. Рейковський. – Москва: Мысль, 1995. – 117 с.

Рубинштейн С.Л.. Основы общей психологии. Эмоции. /С.Л.Рубинштейн. – Питер: Санкт-Петербург, 2002. – 720 с.

Савчин М. В. Психологія відповідальної поведінки / М. В. Савчин.– Київ: Україна Віта, 1996. –130 с.

Сметанский Н.И. Формирование социальной ответственности учителя в системе « школа – вуз – школа»: Дис. ... доктора пед. наук: 13.00.01 / . Сметанский Н.И. – Винницкий пед. ин-т. – Киев, 1994. – 351с.

Соціологічна енциклопедія / укладач В.Г. Городяненко. – Київ: Академвидав, 2008. – 456 с.

Філософський енциклопедичний словник / Національна академія наук України Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди; головний ред. В.І. Шинкарук. – Київ : Абрис, 2002. – 742 с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-25

Як цитувати

Пінська, О. Л. (2022). Відповідальність як особистісно-професійна якість майбутнього вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 6, 137–143. https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7330

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають