Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості

Основний зміст статті

Олена Леонідівна Пінська

Анотація

У статті обґрунтовується психологічний аспект
пізнавальної активності як риси оособистості, подана характеристика
компонентного змісту її структури (пізнавальна самостійність,
ініціативність, допитливість, пізнавальний інтерес), розкривається
сутність динамічності пізнавальної активності та рівні її прояву. Робиться
спроба створення цілісної психологічної моделі феномену пізнавальної
активності як особистісної риси. Акцентовано увагу на виявленні
оптимальних умов формування пізнавальної активності як суб’єктивної
властивості особистості.

Деталі статті

Як цитувати
Пінська, О. (2019). Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 47-54. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/psychology/article/view/3717
Розділ
Розділ I
Біографія автора

Олена Леонідівна Пінська, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.