Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості

Автор(и)

  • Олена Леонідівна Пінська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3717

Ключові слова:

навчальна діяльність, пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, пізнавальна самостійність, ініціативність, допитливість, пізнавальний інтерес

Анотація

У статті обґрунтовується психологічний аспект
пізнавальної активності як риси оособистості, подана характеристика
компонентного змісту її структури (пізнавальна самостійність,
ініціативність, допитливість, пізнавальний інтерес), розкривається
сутність динамічності пізнавальної активності та рівні її прояву. Робиться
спроба створення цілісної психологічної моделі феномену пізнавальної
активності як особистісної риси. Акцентовано увагу на виявленні
оптимальних умов формування пізнавальної активності як суб’єктивної
властивості особистості.

Metrics

PDF views
134
Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 20269
|
Abstract views: 172 / PDF downloads: 134

Біографія автора

Олена Леонідівна Пінська, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Downloads

Опубліковано

2019-12-12

Як цитувати

Пінська, О. Л. (2019). Психологічний аспект проблеми пізнавальної активності як риси особистості. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 9, 47–54. https://doi.org/10.31812/psychology.v9i0.3717

Номер

Розділ

Розділ I

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають