Психологічні аспекти професійного саморозвитку майбутнього вчителя

Автор(и)

  • Олена Леонідівна Пінська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7477

Ключові слова:

психологічні аспекти професійного саморозвитку майбутнього вчителя

Анотація

У контексті пріоритетів реформування освітньої сфери перед вітчизняною вищою школою постало завдання підготовки педагогів нового типу, фахівців здатних до створення інтелектуального, духовного потенціалу нації. Потреба у висококваліфікованих фахівцях обумовлює необхідність удосконалення їх психолого-педагогічної підготовки у процесі успішного оволодіння професійною діяльністю. Одним із магістральних шляхів формування майбутнього педагога вбачається в урахуванні особистісних чинників, зокрема внутрішньої активності студента, спрямованої на саморозвиток на етапі професійного становлення в умовах вищої педагогічної школи.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 73

Біографія автора

Олена Леонідівна Пінська, Криворізький державний педагогічний університет

канд. пед. наук, доцент кафедри загальної та вікової психології

Посилання

Ананьев Б.Г.Человек как предмет познания / Ананьєв Б.Г. – СПб: Питер,2001.– 288 с.

Брагина В.Д. Представления о профессии и самооценка профессионально значимых качеств у учащейся молодежи / Брагина В.Д. // Вопросы психологии. – 1976. – № 2. – .146–150.

Вачков И.В. Основы технологии группового тренинга / Вачков И.В. – Изд-во «Ось-89 », 1999. – С.1–2.

Гримак Л.П. Резервы человеческой психики / Гримак Л.П. – М., 1987. – 270 с.

Кон И.С. В поисках себя: Личность и ее самосознание / Кон И.С. – М.: Политиздат, 1984. – 335 с.

Краткий психологический словарь [Сост. Л.А. Карпенко; Под общей ред. А.В Петровского, М.Г.Ярошевского]. – М.:Политиздат, 1985. – 431с.

Лой А.Н. Сознание как предмет теории познания / Лой А.Н. – К.: Наукова думка, 1988. – 247 с.]

Маркова А.К. Психология профессионализма / Маркова А.К. – М.: Международный гуманитарный фонд «Знание», 1996. – 308 с.

Мешко.О. Професійне самопізнання майбутнього вчителя як умова становлення його педагогічної позиції / Мешко О. // Психологічні науки. – 2000. – №54. – С.235–239.

Митина Л. М. Психология профессионального развития учителя / Митина Л.М. – М.:Флинта, 1998. – 200 с.

Рукавишникова Н.Г. Профессиональное самосознание студентов педагогического вуза / Н.Г. Рукавишникова //Педагогический весник // http// www. yspu. yar. ru / vestnik/pedagoka i psichologiy/13 7/.

Словарь-справочник по педагогике /[ авт - сост.В.А.Мижериков; Под. общ. ред. П.И.Пидкасистого]. – М.:ТЦ Сфера, 2004. – 448 с.

Спиркин А.Г. Сознание и самосознание / Спиркин А.Г – М.,1972. – 478с.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Пінська, О. Л. (2022). Психологічні аспекти професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 3, 70–75. https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7477

Номер

Розділ

Розділ III

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають