Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень взаємодiї в системi «учень-учитель»
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5738Ключові слова:
взаємодія, дистанційне навчання, пандемія, iнформацiйна компетентнiсть, учень, учительАнотація
У статтi розкрито проблему рiвня учнiвсько-вчительської
взаємодiї у процесi тимчасового переходу шкiл на формат
дистанцiйного навчання. Звернено увагу на рiзну оцiнку якостi
комунiкацiї з боку освiтян i школярiв. Наведено результати
емпiричного дослiдження, що показали рiзновекторнiсть в оцiнцi
доречностi дистанцiйного формату навчання в межах освiтнього
процесу в сучасних школах. Представлено перелiк недолiкiв i переваг
дистанцiйного формату навчання. Уточнено ступiнь зв’язку мiж
кризовими явищами та загальним психологiчним станом молодi.
Проаналiзовано актуальнi дослiдження з проблеми дистанцiйного
навчання. Окреслено перспективи подальших наукових розвiдок щодо
рiвня взаємодiї в системi «викладач-студент»
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-26
Номер
Розділ
Розділ IV
Як цитувати
Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень взаємодiї в системi «учень-учитель». (2022). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 12, 53-62. https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5738