Вплив пандемiї COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнакiв

Автор(и)

  • Світлана Дрібас , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Анастасія Римша ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v12i.5742

Ключові слова:

пандемiя, СOVID-19, дистанцiйна форма навчання, комунiкацiя, мiжособистiснi вiдносини, студентська група, юнаки.

Анотація

У статтi висвiтлено поняття мiжособистiсних вiдносин, їх
функцiї та вплив на життєдiяльнiсть особистостi. Сформульована роль
спiлкування та його значущiсть. Розкрито проблему мiжособистiсних
вiдносин у раннiй юностi, а саме — проблему вiдносин у студентських
групах. З урахуванням складної ситуацiї сьогодення головною метою
статтi стало дослiдження впливу пандемiї COVID-19 на рiвень
мiжособистiсних вiдносин мiж студентами до введення карантинних
обмежень i пiсля. Виконано емпiричне дослiдження за допомогою
опитування серед студентiв. У статтi представлено та проаналiзовано
результати експериментальної роботи з вивчення впливу пандемiї
COVID-19 на рiвень мiжособистiсних вiдносин юнацтва.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Світлана Дрібас, афіліація , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук,
    старший викладач кафедри загальної та вiкової психологiї


  • автор Анастасія Римша, афіліація ,

    фiзико-математичний факультет
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет


Завантаження

Опубліковано

2022-05-26

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають