Психологiчний аспект використання технологiй iнтерактивного навчання у процесi органiзацiї проєктної дiяльностi в умовах дистанцiйної освiти

Автор(и)

  • Світлана Дрібас , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет
  • Надія Балабас , Криворiзька гiмназiя № 16

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7670

Ключові слова:

технології, проєкт, проєктна діяльність, дистанційна освіта, iнтерактивнi технологiї

Анотація

У статтi розкрито особливостi використання технологiй
iнтерактивного навчання учнiв в органiзацiї проєктної дiяльностi.
Проаналiзовано роль i мiсце методу проєктiв в умовах дистанцiйної
освiти. Запропоновано приклади iнтерактивних технологiй iз
позитивного досвiду впровадження їх у проєктнiй дiяльностi.
Розкрито психологiчний змiст використання iнтерактивних технологiй
у проєктнiй дiяльностi вчителя на уроцi. Зроблено акцент на
психологiчних особливостях застосування технологiй iнтерактивного
навчання у форматi суб’єкт-суб’єктної взаємодiї вчителя й учнiв в
умовах дистанцiйного формату навчання. Окреслено плюси та мiнуси
використання iнтерактивних технологiй навчання у процесi органiзацiї
проєктної дiяльностi.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Світлана Дрібас, афіліація , Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

    кандидат психологiчних наук
    старший викладач кафедри загальної та вiкової психологiї
    Криворiзький державний педагогiчний унiверситет

  • автор Надія Балабас, афіліація , Криворiзька гiмназiя № 16

    вчитель трудового навчання
    Криворiзька гiмназiя № 16
    Кривий Рiг

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2023-05-11

Номер

Розділ

Розділ IV

Як цитувати

Психологiчний аспект використання технологiй iнтерактивного навчання у процесi органiзацiї проєктної дiяльностi в умовах дистанцiйної освiти. (2023). Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 13, 111-119. https://doi.org/10.31812/psychology.v13i.7670

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають