Проблема підвищення ефективності уроку фізичної культури у початкових класах
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v6i.7346Keywords:
фізична культура, фізичне виховання, здоров’я, здоровий спосіб життя, оздоровчі технологіїAbstract
Автор розкриває проблему підвищення ефективності уроку фізичної культури. Основними чинниками оптимізації фізичного виховання у школі названо урізноманітнення змісту та організації уроків фізичної культури, виховання позитивного ставлення до здорового способу життя, демонстрації особистого прикладу вчителя, використання ігрових методів навчання.
Metrics
References
Антропова М. В. Що треба знати про рухову активність і загартування дітей. / М. В. Антропова // Фізична культура в школі. – 1993.– №3.–С.28-36.
Бальсевіч В. К. Фізична культура : молодь і сучасність / В. К. Бальсевіч, Л. І. Лубишева // Теорія і практика фізичної культтури. – 1995. – № 4, С. 2-7.
Лубишева Л. И. Концепция формирования физической культуры человека / Л. И. Лубишева. – Москва: ГЦОЛІФК, 1992. – 120 с.
Психологічне забезпечення психічного і фізичного здоров’я: навч. посіб./ [М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк, А. Ф. Косенко та ін]; за ред. М. С. Корольчука. – Київ: Фірма «Інкос», 2002. – 272 с.