Психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7386Keywords:
психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагогаAbstract
Професії в сфері «людина – людина» є найбільш енергозатратними та стресогенними. Професійна діяльність педагога має безліч чинників, що провокують емоційне вигорання фахівців. «Професійне вигорання» відбувається тоді, коли немає морального задоволення або матеріального заохочення. Також до чинників «професійного вигорання» педагогів можна віднести емоційне навантаження та відповідальність за життя та здоров'я дітей.
Metrics
References
Селье Г. //Стресс без дистресса//.- М.Прогресс, 1979.- 123 с.
Селье Г.//Очерки об адаптационном синдроме//.М.Медгиз.,- 1960.- 255 с.
Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка,//Професійне здоров’я педагога як умова ефективної виховної діяльності//- 2005.- № 24.
Витковський А.- Когда вдруг заметишь, что тебе все равно//Первое сентября. - 2000. - № 14.
Журнал : «Психолог».- 2007.- № 36.- С.7 – 9.
Журнал: « Психолог дошкілля».- 2011.- № 11.- С. 29- 35.
Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок».- 2014.- № 8.- С.24-28.
Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок».- 2013.- № 3.-С.33- 37.
Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок.- 2014.- № 6.-С.4– 11.