Психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога

Authors

  • Ірина Миколаївна Торбенко ККДНЗ № 161

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7386

Keywords:

психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога

Abstract

Професії в сфері «людина – людина» є найбільш енергозатратними та стресогенними. Професійна діяльність педагога має безліч чинників, що провокують емоційне вигорання фахівців. «Професійне вигорання» відбувається тоді, коли немає морального задоволення або матеріального заохочення. Також до чинників «професійного вигорання» педагогів можна віднести емоційне навантаження та відповідальність за життя та здоров'я дітей.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 76 / PDF downloads: 106

Author Biography

Ірина Миколаївна Торбенко, ККДНЗ № 161

практичний психолог

References

Селье Г. //Стресс без дистресса//.- М.Прогресс, 1979.- 123 с.

Селье Г.//Очерки об адаптационном синдроме//.М.Медгиз.,- 1960.- 255 с.

Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка,//Професійне здоров’я педагога як умова ефективної виховної діяльності//- 2005.- № 24.

Витковський А.- Когда вдруг заметишь, что тебе все равно//Первое сентября. - 2000. - № 14.

Журнал : «Психолог».- 2007.- № 36.- С.7 – 9.

Журнал: « Психолог дошкілля».- 2011.- № 11.- С. 29- 35.

Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок».- 2014.- № 8.- С.24-28.

Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок».- 2013.- № 3.-С.33- 37.

Журнал: «Практичний психолог: дитячий садок.- 2014.- № 6.-С.4– 11.

Published

2015-03-12

How to Cite

Торбенко, І. М. (2015). Психологічні особливості розвитку синдрому «емоційного вигорання» в професійній діяльності педагога. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 5, 125–128. https://doi.org/10.31812/psychology.v5i.7386

Issue

Section

Розділ III