Психологічні особливості формування творчої активності учнів на уроках іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7479Keywords:
психологічні особливості формування творчої активності учнів на уроках іноземної мовиAbstract
Історичні зміни в економічній, соціальній і культурній сферах нашого суспільства не могли не позначитися на організаційних і нормативних процесах в освітній галузі нашої держави. Це відображено в її головному документі – Національній доктрині розвитку освіти України, який визначив конкретні кроки розвитку суспільства через реформування концептуальних, структурних і організаційних засад освіти [5, с.75].
Metrics
References
Білоус О.С. Дидактичні основи формування творчої активності студентів у процесі особистісно орієнтованого навчання (на матеріалі музичних дисциплін) / О.С.Білоус: автореферат. – Кривий Ріг, 2005. – 20 с.
Використання активних методів навчання при вивченні німецької мови: (Розвиток креативних можливостей та комунікативної активності учнів на уроках німецької мови) [Електронний ресурс] / І.Гришина // http://dgerela.at.ua/publ/metodichka/rozvitok_kreativnikh_mozhlivostej_ta_komunikativnoji_aktivnosti_uchniv_na_urokakh_nimeckoji_movi/2-1-0-96
Вікова і педагогічна психологія: навч.посіб. / [О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук]. – К.: Каравела, 2008. – 400 с.
Гаврилюк В.Ю. Творча активність старшокласників як психолого-педагогічна проблема // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Збірник наукових праць. – Вип. 8. – Кн. 1. – К., 2005. – С.95-100.
Гонтаровська Н.Б. Концептуальні засади створення інноваційного освітнього середовища/ Н.Б.Гонтаровська// Педагогіка і психологія. – 2010. - №1. – С.75-85.
Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Закон України «Про освіту»: за станом на 4 червня на 1991р. / Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К.: Парлам.вид-во, 1991. – ст.451. – (Бібліотека офіційних видань).
Клепіков О.І. Основи творчості особи / О.І.Клепіков, І.Т.Кучерявий. – К.: Вища школа, 1996. – 295 с.
Клюєва С.Д. Девіантність творчої особистості / С.Д.Клюєва: автореферат. – Одеса, 2007. – 19 с.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах / [Бігич О.Б., Бражник Н.О., Гапонова С.В.]; під керівн. С.Ю.Ніколаєвої. – [2-е вид.]. – К.: Ленвіт, 2002. – 328 с.
Немов Р.С. Психология. В 3-х кн. Кн.2.: Психология образования: учеб. для студ.высш.пед.учеб.заведений/ Немов Роберт Семенович. – 4-е изд. – М.: Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2006. – 606 с.
Ниренберг Дж. Искусство творческого мышления: Пер. с англ. / Джеральд Ниренберг. – Мн.: ООО «Попурри», 1996. – 210 с.
Освітні технології: [навч.-метод.посібник /за заг.ред. О.М.Пєхоти]. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с.
Психологический словарь / [В.В. Давыдов, А.В. Запорожец, Б.Ф. Ломов и др.]; под ред. В.В. Давыдова, А.В. Запорожца, Б.Ф. Ломова и др. – М.: Педагогика, 1983. – 448 с.
Сисоєва С.О. Основи педагогічної творчості вчителя: Навч. посібник / Світлана Олександрівна Сисоєва. – К.: ІСДОУ, 1994. – 112 с.
Філософський словник / [за ред. Шинкарука В.І.]. – К.: Головна редакція УРЕ, 1986. – 800 с.