До проблеми педагогічної агресії як особистісно-професійної деформації сучасного вчителя
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v3i.7497Keywords:
до проблеми педагогічної агресії як особистісно-професійної деформації сучасного вчителяAbstract
В умовах нестабільності соціально-економічної ситуації в країні загострюються та детермінуються особистісно-професійні (де)формації (ОПД) особистості вчителя, зокрема – педагогічна агресія.
Metrics
References
Дикова В.В. Агрессия как профессионально обусловленная деформация личности учителя: Автореф. дис. канд. психол. наук. – Москва, 2005. – 20 с.
Жеребньова Л.В. Аналіз соціально-психологічних чинників агресивності в педагогічному середовищі // Вісник Університету банківської справи Національного банку України. – 2011. - №3. - С. 344-347
Красноперова Е.В. Технология преодоления агрессии учителей в педагогическом дискурсе: Автореф. дис. канд. пед. наук. – Ижевск, 2006. –18 с.
Майтак Т.М. Педагогічна діяльність як фактор формування професійної деформації особистості вчителя. Актуальні проблеми психології в закладах освіти: збірник наукових праць. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2012. – С. 177-181
Москвина Н.Б. Трансформация риска личностно-профессиональных деформаций учителя в ресурс развития: педагогическое обеспечение: Автореф. дис. докт. пед. наук. – Хабаровск, 2005. – 20 с.
Ноженкина О.С. Роль рефлексии в преодолении профессиональной деформации личности педагога. – Смоленск, 2012. – 222с.
Павлова Л.С. Авторитарность, демонстративность, доминантность и агрессия как проявления профессиональной деформации личности учителя // Вестник ТвГу. Серия «Педагогика и психология». 2011. Выпуск 1. С. 6-14
Широкорадюк Л.А. Лихослів’я у шкільному середовищі: профілактика і корекція. – К.: Шк. Світ, 2009. – 128с. – (Бібліотека шкільного світу)