Використання «l» та «q»-даних у дослідженні особливостей саморегуляції поведінки та діяльності в підлітково-юнацькому віці

Authors

  • Анжеліка Володимірівна Шамне Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7514

Keywords:

використання «l» та «q»-даних у дослідженні особливостей саморегуляції поведінки та діяльності в підлітково-юнацькому віці

Abstract

Реалізація особистісно–розвиваючих моделей навчання і виховання потребує поглибленого вивчення особистісного розвитку дітей в період їх переходу від дитинства до дорослості. Актуальним у звязку з цим є вивчення умов та особливостей їх переходу до нових рівнів психічного відображення та регуляції поведінки. Метою роботи був системний аналіз показників становлення особистісного рівня регуляції поведінки та діяльності в підлітково-юнацькому віці на основі використання різних джерел інформації про розвиток особистості. Перевірялося припущення про те, що в кінці підліткового віку система психологічних новоутворень “знімається” і інтегрується в якісно новому типі внутрішньої регуляції поведінки – особистісному рівні саморегуляції.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 77

Author Biography

Анжеліка Володимірівна Шамне, Криворізький державний педагогічний університет

доцент кафедри загальної і вікової психології

References

Конопкин О.А. Психологические механизмы регуляции деятельности:[Монография]. – М.:Просвещение, 1980. – 185 с.

Мельников В.М., Ямпольский Л.Т. Введение в экспериментальную психологию личности: [Учеб.пособие]. – М.:Просвещение, 1985.– 319 с.

Пейсахов Н.М. Закономерности динамики психических явлений: [Монография]. –Казань: КГУ,1984. – 321 с.

Потапчук Л.В. Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старшокласників: Дис... канд. психол. наук:19.00.07. – Луцьк, 2001. –205 с.

Published

2022-06-27

How to Cite

Шамне, А. В. (2022). Використання «l» та «q»-даних у дослідженні особливостей саморегуляції поведінки та діяльності в підлітково-юнацькому віці. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 2, 77–86. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7514

Issue

Section

Розділ II