Проблема керування розумовими діями студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7540Keywords:
проблема керування розумовими діями студентівAbstract
Вивчення способів ефективного керування розумовими діями студентів є одним з найважливіших завдань педагогічної психології вищої школи, яке розв’язується у контексті професійного навчання. Справа в тому, що якість засвоєння студентами професійного теоретичного досвіду залежить від адекватності усвідомлених пізнавальних актів, ступеня розумової активності та оптимальної направленості мислення. У свою чергу все це залежить від умінь викладача ВУЗа створювати необхідні психолого-педагогічні умови функціонування мислення студентів, тобто, від умінь активізувати та спрямовувати розумові дії у різноманітних навчальних ситуаціях. Саме тому питання ефективної педагогічної корекції розумових дій звичайно розглядається при вивченні у ВУЗі курсу «Психологія вищої школи», коли мова йде про теоретичне мислення студентів, яке спрямоване на розв’язання різних задач з профілюючих дисциплін [4], [9].
Metrics
References
Буланова-Топоркова Н.В. Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие. – Ростов н/Д: Феникс, 2002.
Лингарт Й. Процесс и структура человеческого учения. – М.: Наука, 1970.
Менчинская Н.А. Мышление в процессе обучения // Исследование мышления в советской психологии. – М.: Просвещение, 1966.
Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи. – К.: ТОВ «Фил-студія», 2006.
Пономарёв Я.А. Психология творчества и педагогика. – М.: Просвещение, 1976.
Пушкин В.Н. Эвристика – наука о творческом мышлении. – М.: Изд. Полит. лит., 1969.
Решетова З.А. Психологические основы профессионального обучения. – М.: Просвещение, 1985.
Славин А.В. Наглядный образ в структуре познания. – М.: Изд. Полит. лит.,1971.
Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі. – К.: Вища школа, 2005.
Смирнов А.А. Проблемы психологи Памяти. – М.: Просвещение, 1966.
Шардаков М.Н. Очерки психологии учения. – М.: Учпедгиз, 1951.