Психологічний аналіз мотивації навчальної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7572Keywords:
психологічний аналіз мотивації навчальної діяльностіAbstract
Однією з найнеобхідніших умов виховання людини відкритого с успільства є розвиток її унікальності та індивідуальності. Реалізація цього неможлива без правильної мотивації навчання та розвитку інтересу донього. Все, що виробило й виробляє суспільство, як у матеріальній сфері, як і у духовній, здійснюють конкретні люди, неминучою умовою активності яких є та чи ініиа мотивація. Тому актуальність вивчення проблеми мотивації є незаперечною. В зв’язку з чим,"Національна доктрина розвитку освіти” ставить перед учителем завдання створити дитині умови для її максимального самовизначення й самовияву.
Metrics
References
Алексеева М.І.. Мотиви навчання учнів. -К, 1974. - 120 с.
Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка // Изучение мотивации поведения детей и подростков. - М., 1972.-175 с.
Бондаревский В.Б.Воспитание интреса к знаниям. - М., 1985.-144 с.
Вепсяляйнен К. Содержание школьной и учебной мотивации.-М.,1978.- 103с.
Дидактика сучасної школи. Посібник для вчителів. Під ред. В.А. Онищука. -К: Рад. шк. ,1987. -54 с.
Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. Педагогічний словник. - М.: Академія, 2000. - 175 с.
Махмутов М.И. Організація проблемного навчання в школі. - М.: Освіта, 1977. - 102 с.
Розенфельд Г. Теорія та практика навчальної мотивації. - Берлін, 1973. - 93 с.