Розвиток іншомовної мовленнєвої компетенції у студентському віці

Автор(и)

  • А.В. Рум’янцева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7576

Ключові слова:

розвиток іншомовної мовленнєвої компетенції у студентському віці

Анотація

Актуальність дослідження обумовлена тим, що сучасні і е о політичні, геоекономічні і геокультурні реалії загострили потребу в особистості, здатній будувати діалог з представниками різних мнгвоспівтовариств. Інтеграція України у європейський та світовий освітній простір зумовлює нове бачення основної мети вивчення іноземних
мов у вищих закладах освіти. Провідною метою вивчення іноземної мови студентами вищих закладів освіти різних напрямів підготовки стає іншомовна компетенція особистості, а бажаним результатом - використання іноземної мови як доступного засобу спілкування і збагачення досвіду фахової підготовки.

Metrics

PDF views
67
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '222.0
| |
Abstract views: 82 / PDF downloads: 67

Біографія автора

А.В. Рум’янцева, Криворізький державний педагогічний університет

студентка факультету іноземних мов

Посилання

Ухта І. В. Іншомовна компетентність у контексті формування комунікативної культури студентів у процесі вивчення іноземної мови / І. В .У хта- В.: IX МНПК «Гуманізм та освіта», 2008.

Ніколаєва С.Ю.Програма з англійської мови для університетів/інститутів (п’ятирічний курс навчання) / С.Ю. Ніколаєва, М.І.Соловей ,Ю.В. Головач та ін. - К.: Київ. держ. лінг. ун-т та ін.,

- 245 с.

Практикум по общей, экспериминтальной и прикладной психологии / В.Д. Балин, В.К. Гайда и др.; под. ред.. A.A. Крылова, С.А. Маничева. - 2-е изд., доп. и перераб. - СПБ : П., 2003.

Пометун О. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід / О. Пометун, J1. Пироженко. - K., 2002.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Рум’янцева, А. (2022). Розвиток іншомовної мовленнєвої компетенції у студентському віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 105–112. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7576

Номер

Розділ

Розділ II