Практичне втілення принципу доступності у вокально-хоровому вихованні учнів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v7i.7281Ключові слова:
принцип навчання, принцип доступності, вокально-хорова робота, початкова освітаАнотація
У даній статті розглядається психолого-педагогічна сутність дидактичного принципу доступності. Представлено авторську позицію щодо методичних засад реалізації принципу доступності у вокально-хоровому вихованні учнів початкової школи. Означено правила реалізації дидактичного принципу доступності навчання в умовах шкільної практики та проаналізовано можливості практичного втілення даних правил у вокально-хоровій роботі з учнями початкової школи.
Metrics
Посилання
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М. Дичківська. – Київ : Академ-видав., 2004. – 352 с.
Ильин Е. П. Психология творчества, креативности, одаренности / Евгений Павлович Ильин. – Санкт-Петербург: Питер, 2009. - 448 с.
Олексюк О. М. Музична педагогіка : навч. посіб. / О. М. Олексюк. – Київ: КНУКіМ, 2006. – 188 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти : підручник / О. Я. Савченко. – Київ : Грамота, 2012. – 504 с.
Тарасов Г. С. Музыкальное воспитание и развитие личности / Г. С. Тарасов. // Вопросы психологии. – 1990. – № 4. – С.131 – 134.
Тарасов Г. С. Психология музыкального восприятия школьников / Г. С. Тарасов. // Вопросы психологии. – 1991. – № 2. – С.107 – 113.
Теплов Б. М. Психология музыкальных способностей / Б. М. Теплов // Проблемы индивидуальных различий. - Москва : Наука, 1961. – 248 с.
Цагарелли Ю. А. Общая психологическая характеристика деятельности музыканта-исполнителя / Ю. А. Цагарелли. - Санкт-Петербург: Композитор. Санкт-Петербург, 2008. - 212 с.