Теоретичні аспекти поняття ідентичності в контексті здобуття професійної освіти в юнацькому віці
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7506Ключові слова:
теоретичні аспекти поняття ідентичності в контексті здобуття професійної освіти в юнацькому віціАнотація
На сучасному етапі розвитку суспільства підвищується значення наукового забезпечення процесу становлення особистості на всіх етапах її розвитку. Однією з основних сфер життя, де людина може реалізувати себе – це професійне середовище. Підготовка професійних педагогів є важливою умовою реформування сучасного суспільства.
Metrics
Посилання
Кон И.С. Открытие «Я». – М.: МГУ, 1978. – 367 с.
Овсянникова В.В. Динамика «образа своей профессии» в зависимости от степени приобщения к ней // Вопросы психологии. – 1981 - №5.
Педагогика: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко, Е.Н. Шиянов. – М.: Школа-Пресс, 1997. – 512с.
Семиченко В.А., Галус О.М., Зданевич Л.В. Теоретичні та методичні основи професійного самовиховання студентів вузу / За заг. ред. В.А.Семиченко. – Хмельницький: ХГПІ, 2001. – 253с.
Шнейдер Л.Б. Профессиональная идентичность: теория, эксперимент, тренинг/ Л.Б.Шнейдер – М.: МПСТ; Воронеж: НПО «МОДЭК», 2004. – 600с.
Эриксон Идентичность: юность и кризис /Пер. с англ. Толстых А.В. М., 1996.