Теоретичні аспекти поняття ідентичності в контексті здобуття професійної освіти в юнацькому віці

Автор(и)

  • Вікторія В’ячеславівна Герасимова НПУ імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7506

Ключові слова:

теоретичні аспекти поняття ідентичності в контексті здобуття професійної освіти в юнацькому віці

Анотація

На сучасному етапі розвитку суспільства підвищується значення наукового забезпечення процесу становлення особистості на всіх етапах її розвитку. Однією з основних сфер життя, де людина може реалізувати себе – це професійне середовище. Підготовка професійних педагогів є важливою умовою реформування сучасного суспільства.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 84 / PDF downloads: 555

Біографія автора

Вікторія В’ячеславівна Герасимова, НПУ імені М.П. Драгоманова

аспірантка

Посилання

Кон И.С. Открытие «Я». – М.: МГУ, 1978. – 367 с.

Овсянникова В.В. Динамика «образа своей профессии» в зависимости от степени приобщения к ней // Вопросы психологии. – 1981 - №5.

Педагогика: Учебное пособие для студентов педагогических учебных заведений / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, А.И. Мищенко, Е.Н. Шиянов. – М.: Школа-Пресс, 1997. – 512с.

Семиченко В.А., Галус О.М., Зданевич Л.В. Теоретичні та методичні основи професійного самовиховання студентів вузу / За заг. ред. В.А.Семиченко. – Хмельницький: ХГПІ, 2001. – 253с.

Шнейдер Л.Б. Профессиональная идентичность: теория, эксперимент, тренинг/ Л.Б.Шнейдер – М.: МПСТ; Воронеж: НПО «МОДЭК», 2004. – 600с.

Эриксон Идентичность: юность и кризис /Пер. с англ. Толстых А.В. М., 1996.

Downloads

Опубліковано

2022-06-27

Як цитувати

Герасимова, В. В. (2022). Теоретичні аспекти поняття ідентичності в контексті здобуття професійної освіти в юнацькому віці. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 2, 32–35. https://doi.org/10.31812/psychology.v2i.7506

Номер

Розділ

Розділ I