Вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків
DOI:
https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7583Ключові слова:
вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітківАнотація
Живучи в сучасному світі, ми постійно стикаємося з засобами масової інформації. Вони стали невід’ємною частиною нашого життя. Вважається, що якщо ти не користуєшся такими джерелами, то ти людина несучасна і, м’яко кажучи, дивна. З роками підвищується тиск ЗМТ на свідомість та підсвідомість людини, інформаційний вплив стає настільки завеликим, що стають помітними результати такого впливу. Підвищення
агресивності, злочинності, тривожності, і навіть частота психічних мхгюрювань говорять самі за себе. Ми просто перевантажені зайвою інформацією, яка зазвичай не несе ніякої користі.
Metrics
Посилання
Комарова Н.М. Вплив ЗМІ на різні аспекти способу життя молоді. / Надія Миколаївна Комарова//Психологічна газета. - 2006. - №23 - с. 29-32.
Дроздов А. „ Агрессивное” телевидение: соц.-психол. Анализ феномена // Социс. - 2001. - №8 - С. 62-67.
Щорс В. Негативний вплив ЗМІ на молодь./ Вадим Щорс, Олена Столяренко // Психолог. - 2009. - №31-32. - с.44-58.
Мерзлякова О., Колісник О. Дослідження вразливості до маніпуляційного впливу./Олена Мерзлякова, Ольга Колісник // Психолог. - 2008. - №12. - с. 10-14.