Вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків

Authors

  • Ірина Олександрівна Жураковська Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7583

Keywords:

вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків

Abstract

Живучи в сучасному світі, ми постійно стикаємося з засобами масової інформації. Вони стали невід’ємною частиною нашого життя. Вважається, що якщо ти не користуєшся такими джерелами, то ти людина несучасна і, м’яко кажучи, дивна. З роками підвищується тиск ЗМТ на свідомість та підсвідомість людини, інформаційний вплив стає настільки завеликим, що стають помітними результати такого впливу. Підвищення
агресивності, злочинності, тривожності, і навіть частота психічних мхгюрювань говорять самі за себе. Ми просто перевантажені зайвою інформацією, яка зазвичай не несе ніякої користі.

Metrics

PDF views
85
Jun 28 '22Jul 01 '22Jul 04 '22Jul 07 '22Jul 10 '22Jul 13 '22Jul 16 '22Jul 19 '22Jul 22 '22Jul 25 '224.0
| |
Abstract views: 110 / PDF downloads: 85

Author Biography

Ірина Олександрівна Жураковська, Криворізький державний педагогічний університет

студентка педагогічного ф-ту

References

Комарова Н.М. Вплив ЗМІ на різні аспекти способу життя молоді. / Надія Миколаївна Комарова//Психологічна газета. - 2006. - №23 - с. 29-32.

Дроздов А. „ Агрессивное” телевидение: соц.-психол. Анализ феномена // Социс. - 2001. - №8 - С. 62-67.

Щорс В. Негативний вплив ЗМІ на молодь./ Вадим Щорс, Олена Столяренко // Психолог. - 2009. - №31-32. - с.44-58.

Мерзлякова О., Колісник О. Дослідження вразливості до маніпуляційного впливу./Олена Мерзлякова, Ольга Колісник // Психолог. - 2008. - №12. - с. 10-14.

Published

2022-06-28

How to Cite

Жураковська, І. О. (2022). Вплив засобів масової інформації на рівень сугестивності у підлітків. Actual Problems of Psychology in Educational Institutions, 1, 150–156. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7583

Issue

Section

Розділ III