Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз

Автор(и)

  • Іванна Миколаївна Шаповал КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана
  • Олена Вячеславівна Прудська КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

DOI:

https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603

Ключові слова:

психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз

Анотація

Конкурентоспроможність сучасного вищого навчального закладу визначається якістю освітніх послуг. Але є необхідність визначити сутність поняття «освітні послуги» як
психологічного феномену, тобто як процесу навчально-професійної підготовки, яка відбувається в умовах навчально-виховної взаємодії студентів і викладачів. Причому, в цій взаємодії і студент, і викладач виступають як активні учасники, а саме, суб’єкти, що визначають, організують та регулюють свої індивідуальні дії та їхні результати. Таким
чином, якість освітніх послуг залежить не тільки від рівня професійної підготовки викладачів ВНЗ, але й від індивідуальної пізнавальної активності студентів.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 56 / PDF downloads: 91

Біографії авторів

Іванна Миколаївна Шаповал, КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

канд. психол. наук, доцент

Олена Вячеславівна Прудська , КІДВНЗ (КНЕУ) ім. В. Гетьмана

викладач кафедри педагогіки та психології

Посилання

Відсутні посилання.

Downloads

Опубліковано

2022-06-28

Як цитувати

Шаповал, І. М., & Прудська , О. В. (2022). Психологічні умови забезпечення адаптації студентів-першокурсників до системи навчання у внз. Актуальні проблеми психології в закладах освіти, 1, 274–280. https://doi.org/10.31812/psychology.v1i.7603

Номер

Розділ

Розділ V