Навчання іноземних мов на крос-культурній основі: прикладний аспект

Основний зміст статті

Зінаїда Бакум
Олександра Пальчикова

Анотація

У статті порушено проблему навчання іноземних мов (українська, англійська, німецька, іврит) на крос-культурній основі. Обґрунтовано доцільність використання крос-культурного компонента як важливого чинника в оволодінні іноземними мовами, оскільки різноманіття культур у світі – важливий крок до духовного взаємозбагачення етносів, що водночас може спричинити непорозуміння між представниками тієї чи тієї культури. Розроблено методичні рекомендації, завдання, вправи, виконання яких сприятиме формуванню крос-культурної компетентності представників різних етнічних груп під час навчання іноземних мов.

Деталі статті

Як цитувати
Бакум, З., & Пальчикова, О. (2019). Навчання іноземних мов на крос-культурній основі: прикладний аспект. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 19, 129-144. Retrieved із https://journal.kdpu.edu.ua/filstd/article/view/2327
Розділ
Методика викладання мов

Найчастіше читають статті цього автора (авторів)

Особливість: цей модуль вимагає, що б був включений хоча б один модуль статистики / звітів. Якщо ваші модулі статистики повертають більше однієї метрики, то будь ласка обраний вами головну метрику на сторінці налаштувань сайту адміністратором і / або на сторінках налаштування керуючого журналом.