Українська мова як іноземна: лінгводидактичні проблеми

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.913

Ключові слова:

українська мова як іноземна, підходи в навчанні, загальнодидактичні принципи, специфічні принципи, прямий метод навчання мови

Анотація

У статті  порушено актуальні проблеми вивчення української мови іноземними громадянами на підготовчому факультеті вищих навчальних закладів, схарактеризовано основні підходи, методи навчання, визначено перспективи розвитку окресленого аспекту методики.

Metrics

PDF views
182
Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202617
|
Crossref
3
Abstract views: 257 / PDF downloads: 182

Downloads

Опубліковано

2010-11-23

Як цитувати

Бакум, З. П. (2010). Українська мова як іноземна: лінгводидактичні проблеми. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 5, 226–232. https://doi.org/10.31812/filstd.v5i0.913

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають