Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v4i0.939

Ключові слова:

критерії класифікації, система вправ, фонетико-лінгвістичні вправи, фонетико-мовленнєві вправи, фонетико-комунікативні вправи, фоностилістичні вправи

Анотація

У статті проаналізовано різноманітні класифікації вправ, подано наукову класифікацію завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 394

Downloads

Опубліковано

2010-04-20

Як цитувати

Бакум, З. П. (2010). Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 4, 141–150. https://doi.org/10.31812/filstd.v4i0.939

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають