Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v4i0.939

Ключові слова:

критерії класифікації, система вправ, фонетико-лінгвістичні вправи, фонетико-мовленнєві вправи, фонетико-комунікативні вправи, фоностилістичні вправи

Анотація

У статті проаналізовано різноманітні класифікації вправ, подано наукову класифікацію завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики.

Metrics

PDF views
441
Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202633
|
Abstract views: 141 / PDF downloads: 441

Downloads

Опубліковано

2010-04-20

Як цитувати

Бакум, З. П. (2010). Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 4, 141–150. https://doi.org/10.31812/filstd.v4i0.939

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають