Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v4i0.939Ключові слова:
критерії класифікації, система вправ, фонетико-лінгвістичні вправи, фонетико-мовленнєві вправи, фонетико-комунікативні вправи, фоностилістичні вправиАнотація
У статті проаналізовано різноманітні класифікації вправ, подано наукову класифікацію завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
2010-04-20
Номер
Розділ
Методика викладання мов
Як цитувати
Система завдань і вправ для формування мовної особистості на профільному рівні навчання фонетики. (2010). Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 4, 141-150. https://doi.org/10.31812/filstd.v4i0.939