Принципи навчання фонетики української мови

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.963

Ключові слова:

принципи навчання української мови, загальнодидактичні принципи, лінгводидактичні принципи, специфічні принципи, принцип текстоцентризму

Анотація

У статті визначено сучасні принципи навчання фонетики на етапі поглиблення, узагальнення та систематизації знань з української мови, обґрунтовано особливості реалізації загальнодидактичних, лінгводидактичних та специфічних принципів з урахуванням провідних підходів навчання. Виокремлено принцип текстоцентризму, особливість якого полягає у вивченні української мови на основі тексту.

Metrics

PDF views
251
Jul 2009Jan 2010Jul 2010Jan 2011Jul 2011Jan 2012Jul 2012Jan 2013Jul 2013Jan 2014Jul 2014Jan 2015Jul 2015Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202637
|
Abstract views: 286 / PDF downloads: 251

Downloads

Опубліковано

2009-05-20

Як цитувати

Бакум, З. П. (2009). Принципи навчання фонетики української мови. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 3, 124–131. https://doi.org/10.31812/filstd.v3i0.963

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають