Проектні технології в підготовці вчителів-словесників
DOI:
https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298Ключові слова:
проект, проектні технології, проектна діяльність, учитель-словесник, системний підхідАнотація
У статті обґрунтовано значення проектних технологій у підготовці вчителів-словесників. Визначено їх мету, сутність і зміст, типологічні ознаки. Запропоновано критерії оцінювання проектної діяльності студентів та етапи упровадження проектної технології в межах системного підходу від першого до п’ятого курсів. Акцентовано на перевагах проектної діяльності для ВНЗ загалом та, майбутніх вчителів-словесників зокрема.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 101
/ PDF downloads: 106
Downloads
Опубліковано
2015-09-15
Як цитувати
Бакум, З. П. (2015). Проектні технології в підготовці вчителів-словесників. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 412–419. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298
Номер
Розділ
Методика викладання мов