Проектні технології в підготовці вчителів-словесників

Автор(и)

  • Зінаїда Павлівна Бакум Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298

Ключові слова:

проект, проектні технології, проектна діяльність, учитель-словесник, системний підхід

Анотація

У статті обґрунтовано значення проектних технологій у підготовці вчителів-словесників. Визначено їх мету, сутність і зміст, типологічні ознаки. Запропоновано критерії оцінювання проектної діяльності студентів та  етапи упровадження проектної технології в межах системного підходу від першого до п’ятого курсів. Акцентовано на перевагах проектної діяльності для ВНЗ загалом та, майбутніх вчителів-словесників зокрема.

Metrics

PDF views
116
Jan 2016Jul 2016Jan 2017Jul 2017Jan 2018Jul 2018Jan 2019Jul 2019Jan 2020Jul 2020Jan 2021Jul 2021Jan 2022Jul 2022Jan 2023Jul 2023Jan 2024Jul 2024Jan 2025Jul 2025Jan 202610
|
Abstract views: 111 / PDF downloads: 116

Біографія автора

Зінаїда Павлівна Бакум, Криворізький національний університет

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри інженерної педагогіки та мовної підготовки

Downloads

Опубліковано

2015-09-15

Як цитувати

Бакум, З. П. (2015). Проектні технології в підготовці вчителів-словесників. Філологічні студії: Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, 13, 412–419. https://doi.org/10.31812/filstd.v13i0.298

Номер

Розділ

Методика викладання мов

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають